top of page
Kontakt
KONTAKT
Ni är varmt välkomna att kontakta oss via telefon. Det går även bra att skicka ett mejl eller att använda kontaktformuläret, så hör vi av oss till dig så snart vi kan.
Butik
Tisdag: 10:00 – 18:00
Onsdag: 10:00 – 18:00
Torsdag: 10:00 – 18:00
Lördag: 10:00 – 15:00
Kontor
Måndag: 09:00 – 17:00
Tisdag: 09:00 – 17:00
Onsdag: 09:00 – 17:00
Torsdag: 09:00 – 17:00
Fredag: 09:00 – 15:00
FRÅGOR & SVAR
Vanliga frågor
VAD KOSTAR DET ATT ANLITA ER?
Vid ett kostnadsfritt hembesök bedömer vi arbetets omfattning. Kostnaden baseras på faktorer så som mängd, tillgänglighet samt om det finns eventuella värden. Efter hembesöket får ni en offert.
VAD INNEBÄR ER STÄDGARANTI?
Om städningen är bristfällig i något avseende kommer vi tillbaka för en kompletterande städning. Kontakta kontoret så hittar vi en lösning. Städgarantin gäller i sju dagar.
ÄR VI BUNDNA AV OFFERTEN EFTER HEMBESÖKET?
Ni är inte bundna av offerten innan ni godkänt den. Offerten gäller i sju dagar.
TILLÄMPAS RUTAVDRAG PÅ TJÄNSTERNA?
Rutavdraget tillämpas på så gott som alla våra tjänster och dras direkt från totalbeloppet på fakturan. Särskilda regler gäller vid dödsbon. Ni kan läsa mer om villkoren för rutavdraget på Skatteverkets hemsida.
KAN VI ANLITA ER ÄVEN OM BOHAGET LIGGER LÅNGT BORT?
Vi brukar kunna lösa det mesta, oavsett om uppdragsadressen ligger långt bort eller är svårtåtkomlig.
VI TROR INTE ATT DET FINNS NÅGOT AV VÄRDE I BOHAGET. HJÄLPER NI ÄNDÅ TILL?
Självklart kan ni kontakta oss ändå. Vi tar hand om allt oavsett värde och skick.
bottom of page